בית
חנות

שאלות נפוצות ותשובות:

·       האם אפשר להזמין ללא מתן פרטי אשראי ?

כמובן. המערכת לא מחייבת אתכם להזין פרטי אשראי. אם תרצו את פרטי האשראי נבקש מכם טלפונית מאוחר יותר. לעיתים (במקרה של מוצר נדיר או יקר במיוחד) עוד לפני שנזמין את הפריטים עבורכם ולעיתים רק כשיגיעו אלינו

·       האם אפשר לבוא לקחת הזמנה ישירות מכם ?

כן. כמובן. בשלב סיום ההזמנה תוכלו לבחור באופציה “איסוף עצמי”. לאחר קבלת ההזמנה באתר אנחנו מכינים עבורכם את ההזמנה וכשהיא מוכנה נקרא לכם לבוא לאספה.

·       אפשר לבוא ולהתרשם ולהזמין אצלכם במשרד ?

לא ממש. אין לנו מלאי. אמנם יש לנו מוצרים מסויימים במלאי אבל עם מבחר גדול של מוצרים אי אפשר להחזיק מלאי. אין אצלנו תצוגה במשרד והכי קל ליצור הזמנה מהמחשב שלכם.

·       המחירים באתר נכונים ? מעודכנים ? מה קורה אם טעיתם במחיר ?

מחירי מוצרים מתעדכנים יום יום, מעל 100 מוצרים עוברים עדכון מדי יום. לעיתים בגלל שגיאות הקלדה או טעויות במחירוני יבואנים קורות טעויות. במקרה של טעות נודיעכם וניתן לכם אפשרות לבטל/להחליף או לבחור לשלם את המחיר הנכון אך איננו “מפצים” כי אין לנו את המרווח לעשות זאת.

·       כמה עולה משלוח ?

משלוח עולה 50 שקלים.

 

 

חשוב מאוד!!!!!! אנחנו חנות אינטרנטית ולא חנות רגילה.
אין לנו עקרונית מוצרים במלאי ואין לנו את היופי והעיצוב של חנות בקניון
.
דרך העבודה שלנו היא הזמנות שמגיעות מהאתר שלנו ואין לנו כוח אדם שמארח אנשים במשרד ובמעבדה ויושב איתכם על איפיון של מערכת מחשב. כל זה כדי להצליח להוזיל לכם את המחשב.

כל העבודה מתבצעת מרחוק דרך אתר האינטרנט וקו הטלפון שלנו ובסופו של תהליך אתם מכניסים הזמנה באתר ואנחנו מטפלים בהזמנה.

 

על מנת למנוע הגעה מיותרת לרכישת פריט מהמלאי שלא נמצא באמת במלאי, כדאי להכניס הזמנה וכאשר היא מוכנה, נקרא לכם להגיע. אם אתם מגיעים על מנת להביא מחשב לתיקון, יש לתאם מראש או לשלוח, אנחנו עושים את מירב המאמצים כדי שתקבלו את השירות הטוב ביותר.

 

 

 

Back to Top
המוצר התווסף לעגלה שלך